30 november 2009

Magiskt.
I fredags var jag hos Malin så gott som hela dagen. Var barnvakt åt Evelina medans Malla klippte sig, vi tittade på tecknat, gungade gunghäst, lekte tittut och åt limpa med messmör. Jag tror hon tyckte det var roligt att någon annan person kom och hälsade på än samma gamla tråkiga mamma och pappa. =) Eftersom Malin drog på någon form av arbetsfest med middag och utgång så fick jag och Pålle roa oss på egen hand. Vi beställde pizza från Biteline klockan sex och fick första pizzan klockan åtta, den andra halv elva. Bra service, king!

Vi kollade på Idol och hade det trevligt. Jag och Pålle har en väldigt fin relation, det är lite Jesus och Petrus över oss. Eller typ, Tarzan och Jane... Hur som helst så var han snäll och lånade ut sin superinnebandyklubba till mig. Tack! I övrigt har jag bara jobbat denna helg. Lirade innebandymatch idag som vi dessvärre förlorade trots att vi skulle ha vunnit (för vilken gång i ordningen egentligen?) och ser nu ut att få lämna tvåan för spel i trean till våren. Kanske inte är så negativt, vi ska nog kunna ta klivet upp direkt om vi spelar som vi ska.