18 november 2009

Jag har klippt mig. Jo, tro det eller ej. Det är sant. Bjuder på några citat från frisörskan:
"Oj, här var det mycket hår!"
"Du har otroligt tjockt hår."
"Du har både tätt sittande OCH grova hårstrån..."

Tänka sig. Jag som inte hade en aning om att mitt hår var som mossa. Det kom som en total överraskning.

Efter att jag har blivit 1,6 kg lättare på huvudet så tar jag tillfället i akt och bjuder på en bild. Det hör knappast till vanligheten, om man säger så. Njut så länge ni kan!

Nu ska jag slåss online på Tekken 6. Eftersom jag är född som pojke så ligger det i min natur att uppskatta slagsmål och våld. Jag ska tydligen ha det i blodet. I morgon tar jag upp en ny "händelser-som-påverkar-dig-och-som-är-otroligt-mystiska-utan-att-man-förstår-varför". Den senaste kanske var begränsad, det är nog bara jag som är sölig när jag äter. Men mamma sa att hon spillde, dock BARA när hon åt kexchoklad. Jag tror henne inte. Här ligger garanterat en hund begraven. Mamma är nog en sölkorv i smyg som döljer sina fläckar väl. Hon är ju mamma och mammor kan sånt. De är renlighetens och perfektionismens gudinnor.

In Foppa we trust. Peace.

Inga kommentarer: