2 november 2009

Äntligen är det måndag. Jag är nog en av få som är glad att helgen är över. Denna helg har jag spenderat non stop på Preem känns det som. Veckan som kommer ska jag jobba kvällen på onsdag och torsdag, utöver det är det full ledighet som väntar!

Joakim kom på besök idag till Matfors. Vi satt runt köksbordet med mor och konverserade om allt mellan himmel och jord. Efter det bestämde sig jag och min bror att vi skulle åka till Birsta. Jag inkasserade en till handkontroll till mitt 360 och en mössa. Min bror var mer vuxen och köpte en taklampa till vardagsrummet. Störtlöjligt, men den var fin. En "Swing" av kulören vit.

Snart landar Tekken 6 i brevlådan också. Jag bjöd 410 kr på Tradera och lyckades kamma hem detta splitternya spel. 450 kr med frakten inräknat, inte så pjåkigt. Ett bra tidsfördriv. Nu återstår det bara att Joakim och Lisa ska köpa en ny TV, så jag kan överta deras med stor glädje.

Nu känner jag för att bränna en skiva. Kjam!

/ M

2 kommentarer:

linn sa...

jag vill spela tekken! blev inget partaj på fredag, ska vi idola och spela tekken då?

Anonym sa...

Heja Modo!
/Anonym Nackstabo