29 oktober 2009

Suck, denna hockey alltså. Hur ska man orka med en hel säsong. Fem poäng upp till säker mark och tio upp till slutspel. Det sistnämnda är tyvärr bara att glömma i år igen. Man undrar ju hur det kunde gå så här snett på knappa tre år...

I helgen vankas det jobb. Hela tiden faktiskt. Fredag, lördag, söndag. Mor och far är i Stockholm också så nu får jag klara mig själv. Det ska nog gå bra. Jag blev ju trots allt uppfostrad av en vargfamilj när jag var liten innan jag blev adopterad till det hem jag nu befinner mig i så jag vet hur man klarar sig ute i det vilda.

Nej, nu ska jag göra någonting nyttigt. Vad sägs om, lite NHL kanske..? Något bättre bjuds det då inte på i alla fall.

På återseende.

/ M

1 kommentar:

KANGAROO-NILS sa...

Jag sag Zuccas look-a-like idag! Dodslik, lika sot :)