31 maj 2009

[wahrmt]

Underbara värme. 30 grader i skuggan och klarblå himmel - kan inte bli så mycket bättre.

I dag har jag spelat match med MIF 2 på Thulevallen vs Hassel. Vi vann med 4-2, dock i underkant. Hassel hade noll avslut på mål och lyckades buffla in en hörna med smalbenet och rulla in en straff på övertid. Jag klassar inte det som några avslut. Hur som helst så gjorde jag en SJUKT snyggt assist också som ingen ska få ta ifrån mig. Hängde två kassar utöver den grymma assisten också, var spelsugen idag efter min förkylningsperiod.

Efter viktorian rullade vi vidare mot Sörfors där farmor och farfar bjöd på krubb. Alla blev nöjda och belåtna. Nu sitter jag här och väntar på att mina stadshomies ska komma ut på vischan för att kicka lite kula på bällstaplan. Det ska bli ett nöje.

Out.

/ M

2 kommentarer:

mrs sliper sa...

Så jävla grym assist! Lätt det snyggaste jag sett.

Lisa sa...

Almamia heter den lilla butiken. Ligger i närheten av torget. Fast vi köpte sista exemplaret, men de får säkert in fler :)