24 maj 2009

it's totti!

Idag har jag klippt gräs hos farmor och farfar. Det gick fort. När jag kom hem slog jag mig ned i soffan framför Milan - Roma som slutade med Roma-seger, 3-2! Grande capitano Totti avgjorde som sig bör på en vacker frispark i Maldinis avskedsmatch. Kan inte bli bättre.

Har fått in två av mina fyra långenmatcher hittils. Tromsö gjorde sin plikt och besegrade Lyn och Trabzonspor leder i halvtid med 2-0 mot Eskisehir. Den matchen känns ganska så klar. Nu fattas bara att Rosenborg vinner mot Viking och Chicago besegrar Detroit så får jag lite klirr i kassan. Närmare bestämt 211 kr - grymt!

Undra om man ska spela lite NBA med Martin. Dessvärre är ju karln segare än knäck i nuläget så jag får vänta och se om han kontaktar mig.

Snart är det student. Det tål att upprepas, går så sjukt fort.

Fräls mig...

Over and out!

/ M

Inga kommentarer: