14 maj 2009

14 maj

Åkte in med 8.15-bussen till skolan idag. Gjorde i princip ingenting där och åkte hem med bussen som gick 12.05. Klockan 13.10 vankades det tandläkarbesök, den så kallade 19-årskontrollen. Hade inget hål eftersom jag är duktig på att borsta så det var trevligt. Efter det besöket åkte jag och Martin (han hade sin kontroll alldeles innan mig) hem till mig och fikade.

När fikat var slukat och magarna mätta drog vi hem till honom och spelade TopSpin på deras 360. Efter en löjligt svag insats av mig på tennisbanan så rundade vi av med en NHL-match. Där gick det bättre för mig och jag vann med mitt kära Blackhawks. Hem och äta middag, dumpa några matkassar hos farmor och farfar och sedan träna klockan halv åtta.

I morgon är det match mot Alnö, vår favoritmotståndare, på Westhagen. Tid vet jag inte, 19.30 har jag för mig?

Nu ska jag.. dricka juice.
Tror jag.

/ M

Inga kommentarer: