15 oktober 2009

Jag har ändrat lite i min blogg. Jag kan inte ha rubriker i mina inlägg längre eftersom det ser förjävligt ut med denna häpnadsväckande design. Synd. Å andra sidan skadar det inte särskilt mycket eftersom jag klarar mig bra även utan. I skrivande stund ser jag fram emot fredagen. Det är NHL-turnering på gång på Joakims jobb (http://ohl.dev.osynlig.se) och det ser jag fram emot. Jag ska försöka gå hela vägen med mitt Tampa Bay Lightning. Mycket skicklighet och en skopa tur är mitt segerrecept.


Utöver denna NHL-turnering så ska jag också jobba i helgen. 7.45 - 15.00 på lördag och 16.00 - 22.30 på söndag. Har korpmatch också på söndag klockan 8.55. Mindre behaglig tid men å andra sidan spelar jag hellre matchen än tvingas stå över pga jobb, så jag gillar läget.

Nu ska jag dra en match på NHL innan jag somnar. På återseende.

Inga kommentarer: