27 augusti 2009

superrekken

Per-Åge Skröder - Peter Forsberg - Mats Zuccarello Aasen.

Kvällens förstalina mot Servette ser fruktansvärt intressant ut. Nu gäller det bara att Peters förbannade tass orkar med mer än ett par matcher så vi får se honom i världens vackraste matchställ igen i vinter. Förhoppningsvis är han åtminstone med nästa onsdag i SCA-cupen mot Timrå, hade varit kul att se Kungen in action igen.

I dag har jag jobbat tre timmar med 'Rogga'. Det var behagliga timmar och inget större problem dök upp. I morgon börjar jag 05.45. Dvs jag måste kliva upp 05.00. Det är helt sjukt. Jag har aldrig i mitt liv klivit upp klockan fem tidigare, möjligtvis när man ska iväg på semester men aldrig i något annat syfte. Klockan fem. Jösses. Kasta en hink vatten över mig, någon?

I kväll nalkas det träning. Avslut står på coachens schema. Bäst man hittar nätmaskorna med jämna mellanrum alltså.

Har inget mer att förtälja i skrivande stund. Lev väl.

/ M

1 kommentar:

Mrs. John Q Archibald sa...

dags för en ny fråga ser jag. tjopp tjopp!