2 augusti 2009

storsjöyran

Igår gled jag iväg mot Östersund tillsammans med mina kamrater Linn, Hanna och Denice. Storsjöyran var vår destination. Här följer en bildserie, tillgänglig tack vare Denice, som vanligt! Vilken hjältinna.

Denice rattade två tredjedelar av vägen innan
Mike tog över vid rodret för resten av trippen.


Ett stopp på vägen. Här inhandlades diverse tuggbart material.

Väl framme peppade Simon, Pontus och Linn för fullt.
- Jag är här för att kika på Lena & Orup!, utbrast Pontus.

Dave och Pete var glada över vår ankomst.

Maaaat!

Pete och jag tittar ut över "campingen".

Glada barn.

23:00 - Petter och Eye N' I.
Betyg: 3/5. Uteblivet extranummer - inte bra!


00:45 - Lady GaGa.
En true entertainer! Kunde det där hon.
Bättre sång än väntat också.
Betyg: 4/5

Jag tror det var trångt på Lady G..?
Sjuuukt mycket folk.


---

Summa sumarum: en trevlig resa!

/ M

1 kommentar:

linnsan sa...

blev man pilsk av Lady G, eller var det bara jag?...