10 augusti 2009

ny medarbejder

Första inskolningsdagen på Preem idag. Mamma kom ner och väckte mig i morse och sa att jag får börja jobba där om jag vill, inte mig emot om man säger så. Klockan 17.00 följde jag med moder på jobbet och klockan 17.30 hade jag lärt mig kassan och kunde ta emot kunderna helt solo tills jag var tvungen att åka på träning. Är fortfarande kass på snus och cigaretter men det lär jag mig antagligen så småningom.

I morgon börjar jag 13.00 och slutar efter några timmar, det ska säkert gå helfint.

4 kommentarer:

Dennannn sa...

Så stolt!

Marty Brodeur sa...

Hann inte korva av dig idag, men en vacker dag...

Anonym sa...

Gött. Ni har hockeypulver va? Annars får du beställa.

Jokk sa...

Jag ska komma och terrorisera dig någon dag. Ska handla Keno, hyra film och släp, käka mos, tvätta bilen och tvinga dig att baka bröd. ):o)