3 september 2009

SCA-cupen

Idag var det premiär i SCA-cupen, Modo mot Timrå. 5-2 slutade det till TIK, knappast förvånande med tanke på Modos laguppställning. Man jobbade dock på bra i två perioder och om inte Timrå gjorde två snabba direkt i tredje hade det nog kunnat gå hur som helst, även om Timrå hade ett rejält spelövertag. Matchrapport som jag skrivit kan du läsa här.

På söndag drar Korpen igång också. Dessvärre kan jag inte vara med pga jobb, men jag har åtminstone hunnit med en liten intervju med vår tränare Riihiranta! Trevlig läsning så här i höstens tider får jag hoppas på.

Försökte ta lite fina bilder idag men det var svårt. Det gula ljuset och nätet som täcker en tredjedel av isen gjorde det besvärligare än jag väntat mig. Slänger dock upp en bild på kvällens bäste modoit, #45 Roman Malek.

Inga kommentarer: