28 juli 2009

sigurdsplash

Jag är tillbaka. Österström var roligt. Tränade två pass om dagen, spelade yatzy, åt god föda, sov sött etc osv.

Drog på Giffarna igår (ja, klockan är 01:07) mot J-Södra och det ångrar jag inte. Satt med Poppe och njöt av en delikat andra halvlek av GIF. Hannes Sigurdsson bjöd publiken på en fin målgest också efter att han nickat in 2-1. Ett gäng indianhopp följdes upp av ett spontant skutt rakt upp i luften som slutade med en kraschlandning likt en klubbad säl. Förträffligt att beskåda. Förträfflig att beskåda var också Aziz Corr Nyang som bjöd den allt annat än bortskämda publiken på fina dribblingar och god teknik. Sånt är man inte van vid.

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på en film innan jag somnar. Vad som händer i morgon står skrivet i stjärnorna. Träning på kvällen är det enda officiella.

Over and out.

/ M

Inga kommentarer: