29 juni 2009

here comes savard

Match idag mot Lucksta med b-laget. Gick inte så bra, slutresultatet skrevs till 0-6 i Luckstafavör men det speglade inte direkt matchen. Jaja, nya tag mot Söder på onsdag i fyran. Den matchen ska vi bara vinna, allt annat är icke godkänt.

I morgon tror jag att jag ska fara in till staden Sundsvall och införskaffa mig lite nytt i klädesväg. Ett part kortbyxor och någon tröja ligger nära till hands. Får se hur mycket min budget tillåter.

Överväger också att ställa klockan på 09.00 i morgon. Ska nog kliva upp då och lägga mig och sova i solen i sisådär två timmar. Solen på morgonen grillar oroväckande mycket, men det gillar vi! Brukar sällan kunna titulera mig brun men denna sommar har jag faktiskt chans att göra det. Då får man inte slösa bort det =)

Nej, nu ska jag dra en NHL-match innan det är dags att skalla kudden.

Nighty.

/ M

1 kommentar:

linn sa...

jag vill också sova i solen