2 april 2010

Nyss hemkommen från Adam. Vi har spelat tv-spel och softat denna kväll. Jag borde vara trött som en gris nu men känner mig inte mer drabbad än vanligt. Inte så optimalt att man somnade halv fyra i natt och väckarklockan ringde 05.00. 90 minuters sömn på en natt, härligt =) Jobbade från 06.00 till 16.00 eftersom mamma ville vara ledig under påsk! Ska jobba i morgon också, 17-22.30. Samt ett skönt pass i helgen där jag slutar tre på lördag och jobbar kvällen på söndag. Inte mig emot, får tredubbel lön under högtider. PENGAR, MUUMS! Krydda det med att jag får sprida varma påskhälsningar till Matfors befolkning.

Nu ska jag sova. Tänker dock kliva upp hyffsat tidigt och kolla på lite tecknat med Evelina som sover hos oss i natt. Nalle Puh står på menyn - kan inte misslyckas.

Ciao.

Inga kommentarer: