1 februari 2010

Hej.

I morse reste jag tillsammans med mor till Birsta City i vårt gemensamma transportfordon. Vi nådde destinationen strax efter klockan två och började chilla järnet direkt. Mamma köpte två par jeans (tror jag..?) och personligen köpte jag ett par jeans och en helschysst skinnjacka som egentligen är av polyester. Jag gillar den skarpt! Ultimat att ha när klimatet svänger fram och tillbaka i vemod som det gör i skrivande stund. Efter dessa inköp inväntade vi Öjje som kom direkt från jobbet för gemensam middag på IKEA. Jag åt en räkmacka och ett wienerbröd. Möcke bra!

Nu sitter jag här och funderar på att spinna vidare på min winning streak som jag har online på NHL.

I morgon är det.. tisdag... Ingen hockey förrän torsdag. Tungt.

Och just ja. Det kommer hända saker i korplaget nu. 16 matcher i rad utan seger gör att tränare Heikki Riihiranta hänger väldigt löst. Allt följer du naturligtvis på den officiella hemsidan. Håll dina kråkögon öppna för detta är stort. Mycket stort.

Adjö.

2 kommentarer:

Patrik Sjögren, Aftonbladet sa...

Rykten säger att Linus Nilsson inte kommer att förlänga sitt kontrakt med Vattjom Vipers efter säsongen, enligt agenten Conny Westerlund skall anledningen vara att han kört fast i karriären och behöver en ny utmaning.

Hur ställer kapten Norberg sig till att en spelare av Nilssons kaliber kan komma att vara tillgänglig för en free transfer inom kort?

Mikael Norberg sa...

Som lagkapten för klubben så är jag naturligtvis glad om en spelare som Linus vill skriva på för oss. Jag tror att det är en bra lösning för båda parter. Men det är inget jag vill spekulera i just nu, vårsäsongen har precis börjat och jag har egentligen inga kommentarer utöver det.