15 april 2009

krönikadebut

Fick mail av Isak på Modoredaktionen i morse. Jag har ju som jag tidigare nämnt visat mitt intresse om att få bli matchrapportör till några av Modos matcher. Mailet löd enligt följande:

"Hej igen! Det är väldigt mycket surr nu runt tränarfrågan och målvakter hit och dit. Skriv gärna en krönika utifrån det aktuella läget, kan bli intressant att lyfta upp sidan med. Gärna lite tankar och idéer från dig personligen. Vi behöver lite sånt, många har tagit semester men viktigt att vi håller igång när det hettar till runt lagbygget. Försök att återkomma så fort som möjligt, gärna innan det blir klart med några namn!

MVH/Isak"

---

Motiverad som jag blev så satte jag direkt igång och skissade på en eventuell krönika. Efter en timme eller två hade jag ett färdigt utskick som jag mailade till Isak och han blev så pass nöjd att den blev publicerad direkt på svenskafans.com! Riktigt roligt. Hoppas man får fortsätta skriva om matcherna till hösten.

Min krönika

/ M

4 kommentarer:

Lisa sa...

Wiihooo! Va duktig du är Mikkel Räv! Grattis!

Malin sa...

Vad duktigt du är!!!! Jätte bra skrivit :-D Kram

Anonym sa...

Love you.

amanda sa...

åh, grattis mickel räv!