14 januari 2009

veckans mittpunkt

Ja nu är det då onsdag och det är ingenting särskilt som händer i min lilla galax som jag kallar för mitt rum. Jag sitter här och lyssnar på NHL 09-musiken i bakgrunden (som jag för övrigt är sjukt less på). Gick precis segrande ur striden efter straffslag mot en snubbe, jippie! Fick också ett meddelande förut från en som jag spelade mot mitt under matchen. Han påstod att jag var för dålig för att få möta honom så han avbröt matchen vilket innebär att jag tilldelas segern och därmed får min onlinestatistik förbättrad. Jippie igen!

Imorgon är det torsdag och i övermorgon är det fredag. Sedan lördag och söndag. Vad kan man krama ur av denna fakta då? Jo, att imorgon är det träning i nordichallen, Modo möter Brynäs.. Fredag är fredag och på lördag är det vårpremiär för Korpen mot TT. Senare samma dag ska jag umgås med Joel om inget drastiskt händer. Med drastiskt menar jag att han exempelvis skulle bli krossad under en truck eller uppäten av en vråk. Men vad är oddsen för att just det skulle inträffa min toppenkamrat Joel? Det kan väl bara inte inträffa. Om det mot förmodan skulle göra det så lovar jag att doppa mitt usb-minne i chokladdragering och svälja det helt. Och det vore ju inte alls roligt...


Vråk. Fint djur.

Nu ska jag gå och sammanställa en smör och en gås till en smörgås och sedan låta den transporteras ner genom min strupe.

Truly yours.

/ M

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken fin fågel:)