18 januari 2009

18 januari

Sammanfattning av helgen:

Fredag: En lektion på skolan, slutade 11.30. Tog därefter bussen till Malin och Evelina och umgicks. Lekte med Evelina och fick två goda toasts av min käre syster, snällt! Stannade där tills Öjje slutade jobbet och åkte då med honom hem. På kvällen drog jag och Per Martin Modin på bio. Vi såg Yes Man, den var bra. Jim Carrey är mannen.

Lördag: Träning i Nordichallen på morgonen, gick inget vidare. Fick ont i bröstkorgen och ryggen som jag hade i somras också. Vet inte om det har något att göra med förkylning eller om det är en sträckning. Lirade korpmatch sedan också, 3-3 slutade det. Noll avbytare var lite väl jobbigt... På kvällen lekte jag med min vän Joel. Vi spelade NHL bra länge och det var trevligt!

Idag: Gick till kyrkan och bad på morgonen och tog söndagsbadet i balja när jag kom hem. Extra skönt att skrubba ryggen denna gång. For därefter på ny gudstjänst och sedan vilade jag bara.

Gud vad jag ljög nu. Jag tog faktiskt extra lång sovmorgon idag och har inte varit till kyrkan. Jag har mött min bror på NHL. HEHE. Han vill möta mig nu också, därför måste jag låta tangentbordet vila tills vi möts igen, min sköna.

Truly yours
/ Ivanhoe

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Ja, mental coach till grabbarna skulle ju också vara en dröm. Så de kan ge mig all ära när de vinner guld =P

Det är bara att komma förbi så får du dig en chokladruta. Men ring innan så jag kan ta fram dem från frysen :)