24 november 2008

quick update

Måndag är det idag. Det innebär den första dagen i veckan. Men det visste ni säkert redan.
Idag har jag varit på skolan, det var jätteroligt som vanligt. Fortsatte med reklamförpackningen och fortsatte med filmredigeringen. Skolan ägde. Sedan åkte jag hem. Med pappa. Örjan heter han. Och åt mat. Makaroner och korv. Det var gott, jag blev mätt. Sedan dess har jag inte gjort något särskilt. Det var väl allt.

Förresten, Modo har värvat Jeff Ulmer. Who? Hoppas han är duglig. Är han bra är Ecke mannen, är han dålig är Ecke också dålig just nu.

This week:
Tisdag: Linköping - Modo
Onsdag: träning sporthallen
Torsdag: Avresa mot Stockholm med MP3:orna (studieresa)
Fredag: Stockholm med MP3:orna.
Lördag: Überviktig korpmatch. Vinna eller försvinna som gäller. Vi möter mittenlaget Teldako. Heja oss!



Kan det bli mer spännande än så här med en omgång kvar? Fyra lag slåss om de två återstående platserna. Men vilka tar dom? TT och Norrvidden möter varandra och kan därmed spela bort sig själva =) Menigo möter avsågade bottenlaget Oldies but Goldies. Mina tips: TT - Norrvidden 2-3, Menigo - Oldies but Goldies 5-1, Dynamo Matfors - Teldako 4-2.

Det innebär att Dynamo Matfors följer Torsbo Plåtteknik upp i trean tillsammans med Menigo. Noterbart är att vi besegrade Menigo med 11-1 när vi möttes. Jösses.

Oj, höll på att glömma! Nästa Prison Break-avsnitt släpps imorgon, det är så tragiskt bra just nu. Jag blev förbannad när den förra episoden tog slut förra veckan. Go Scofield!


Lev väl.

/ M

1 kommentar:

Anonym sa...

Ful-Bagwell! Lägg upp en bild på Majken istället. :):)