4 november 2008

uppkörning & en legends avsked

Idag hade jag uppkörning. Var redigt nervös innan, men det gick riktigt bra och jag klarade det felfritt =) Fick köra längs E14 mot Matfors, dvs samma väg som jag kör i princip varje dag så där hade jag lite flyt. Fick göra en vändning i en korsning sedan köra tillbaka längs en mindre väg och parkera på vägverket igen :) Skööönt, nu måste jag bara fixa teorin igen så är det packat och klart.

Möttes av en trist nyhet idag också. Modo Hockeys störste genom alla tider tillsammans med Peter Forsberg lägger skridskorna på hyllan. Magnus Wernblom är Modo och förtjänar en rejäl hyllning mot Skellefteå den 17 november. Förhoppningsvis är man på plats då.



Mannen med Sveriges största klubbhjärta har helt enkelt fått nog. Något guld fick han aldrig vinna, men vad spelar det för roll egentligen? Tack för allt Werner!

/ M

Inga kommentarer: