11 oktober 2008

Tekken 5

Tredje blogginlägget under samma dag - vad har hänt med mig? Jaja, hur som helst.
Ikväll umgicks jag med Jocke och Martin. Vi lirade Tekken 5 på PS3 hos Jocke, vilken nostalgi!
Vi körde 100 matcher totalt och vinnaren stod kvar efter varje seger. Jag och Joakim vann flest matcher i rad, närmare bestämt 6 stycken.

Den 100:e matchen (senare även kallad "finalen") var mellan mig och Jocke. Jag valde min älskade Raven och Jocke kontrade med den för kvällen väldigt starke Wang. Bägge två har varsitt superslag som är konstant dödligt, men det var Jocke som drog det längsta strået via seger på KO i tredje och avgörande ronden.


Kvällens överraskning: Raven


Kvällens helt-omöjlig-att-försvara-sig-mot-när-han-var-på-humör: Devil Jin


Kvällens MVP: Wang

Kvällens fulaste: Roger Jr.

/ M

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du är som skriver så mycket flisan!:) men gubbarna var fula:(