16 oktober 2008

..och frölundadödaren slog till igen

Idag hände det som händer nästan varje år. Nej, inte att Modo vann över Frölunda för det gör dom inte alltid. Däremot så avgjorde comebackande Andreas Salomonsson med sitt 3-2-mål. Direktskott och pang bakom Ahonen. Jag blev glad då. Salle har en fin förmåga att alltid hitta rätt mot indianerna. Hoppas att min gode vän tillika frölundasupporter Pontus Stark lagt det på minnet framöver =)

Imorgon fyller Pålle år, så då ska vi gratulera honom på kvällen. Grattis i förskott.

Och imorgon har jag körlektion 8.15 igen. Landsväg-motorväg denna gång. Hoppas jag får köra E14 mot Matfors. Har ett ruskigt självförtroende där och känner mig riktigt stark längs den sträckan. Bara en dålig frukost kan stoppa mig från succé!

Länkar denna fruktansvärt underbara låt också. Jag kan inte sluta lyssna på den än idag.

Inga kommentarer: