1 oktober 2008

1 oktober

Mycket att göra i skolan nu. Inlämningsuppgifter, bokläsning, redovisningar, presentationer osv. Blir lite förvirrad ibland men det rullar på. Får lite extra tid över nu när fotbollen är slut också.

Har bokat halkbana den 4 november också. Den senaste körlektionen som jag hade i fredags (stadskörning) gick briljant så nu är det plugga teori på körskolan som gäller. Lärarna tjatar på mig att jag måste ligga snäppet före med teorin hela tiden. =) Fick i uppgift att göra alla fyra faser också tills nästa körlektion som är fredag den 10 oktober. Gäller att nöta, nöta, nöta isåfall!

Imorgon är det hockey igen. Lillebror gästar Swedbank. Jag tror på seger (vad annars?) så tikarna kommer ner på jorden igen. 3-1 efter mål av Skröder, Steen och Wernblom. Krizan kung i kassen som vanligt. Finfrämmande också i form av Strid, vad kan då gå fel?

På fredag ska jag gå på Dragons med Martin. Fick två fribiljetter från skolan som man lika gärna kan använda när man inte har någonting annat för sig. Efter Dragons blir det NHL 09 (turnering?) hos Martin på deras nya xbox 360. Är i grym form och min utvecklingskurva går stadigt uppåt så jag räknar med att krossa allt motstånd även på fredag =)

Läggdags, god natt.

/ M

1 kommentar:

Malin sa...

Så trevligt med lite uppdatering
:-)
Vad roligt att halbanan är bokad, nu är det inte länge tills du har körkort!