5 januari 2010

Hej hej hemskt mycket hej. Idag är det tisdag och jag ska jobba ikväll. Det gjorde jag igår med, vilket innebar att jag gick miste om ytterligare en förlust i den Svenska Elitserien. Återigen mot ett gnetlag, gah. Vad är problemet?! Nonchalanta stjärnor som inte är fokuserade i sextio minuter, verkar vara så det är.

Hur som helst så var jag uppe i Örnsköldsvik på lördag med min gode vän och ledsagare Denice. Tänkte att jag skulle visa upp en riktig arena för henne för en gångs skull. Jag tror hon var nöjd med trippen. Jag var åtminstone nöjd, 6-0 efter halva matchen till Modo var kul. Synd att Forsberg ströks ur laguppställningen med 20 minuter kvar till matchstart bara. Bittert, men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen.

Nu ska jag till Älvrinken i nitton graders bitande kyla, tror jag. Beror på hur härdade Matfors titanbarn är. Annars blir jag hemma tills arbetets klocka är slagen.

Och just ja, min kamrat Per Martin Modin af Fors fyllde 20 år igår. Tänker hylla honom med ett helschysst bombardemang av diverse bilder som betyder otroligt mycket för mig.



Herrå.

2 kommentarer:

MM sa...

Du har fångat mina mest sjyssta poseringar ser jag.

DF sa...

Jag är mycket nöjd med trippen :)