7 december 2008

veckans sista dag

Sitter här i adventsensamheten och söndag är precis som vanligt, dvs übertråkig. Tänk förr i tiden när man bara fick vara ledig på söndag, och då var man tvungen att gå i kyrkan också = ingen sovmorgon alls på en hel vecka. Uuuh.

Mama frågade mig precis vad jag önskade mig i julklapp och det är svårt för jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig. Lite fick jag ur mig iallafall.

Och just ja, jag gick segrande ur NHL-turneringen igår hos Modins. Besegrade Adam och San Jose Sharks i finalen med mitt älskade Columbus Blue Jackets! Fredrik Modin (mållös i hela grundserien) klev fram när det som bäst behövdes och satte två puckar i min stabila 3-1-seger. Stort!


Snart är det träning i sporthallen, nice!

/ M

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är modoit ju.. i smyg.