29 mars 2009

"yoo!"

Helgen har varit av godo. Har hänt väldigt mycket saker. Flängt fram och tillbaka till stan, spelat innebandy (5-2-seger!), bakat Scones, glott på film, umgåtts med snälla människor osv.

Igår var vi (jag, Pontus, Denice och Dave) hos Linn i Granloholm och glodde på Portugal - Sverige. Trevligt! Idag har jag mest suttit framför mitt xbox. Har mött Joakim ett x antal gånger på NHL och jag har vunnit flertalet av matcherna =) Skönaste segern måste ha varit från den sista matchen. Underläge med 7-4 med 30 sekunder kvar men 59:33, 59:38 och 59:58 blev lyckliga klockslag! Straffläggningen var sedermera bara en pina för min gode bror, en skön 8-7-seger till slut alltså =)

Nu måste jag göra mig redo för Viktor Lindqvists ankomst. Vi ska till Dave i Timrå för den traditionella softarsöndagen!

Over and out.

/ Mike

Inga kommentarer: