10 februari 2009

jag är tillbaka

22.56
Tillbaka igen efter en månads uppehåll. Vet faktiskt inte riktigt varför det inte blivit något kladd i denna bedårande blogg, men har väl inte känt för det helt enkelt! Har haft annat att tänka på. Jösses, där trodde jag nästan på mig själv ett tag. Jag har inte alls haft mycket att tänka på. Det är helt och hållet min lathet som spökat. Märkligt.

Idag har jag tränat. I Nordichallen. Kul. Vi provade skor efteråt. Också kul. Jag valde vita Adidas adipure, som den irrationelle ytter jag är. Imorgon är det skolveckans bästa dag, onsdag. Onsdag = en lektions rörlig bild som börjar tio, sedan slutar jag. Jag ska redigera klippen på min mors äldste son Joakim. Det ska nog bli bra, måste kika igenom extra noga imorgon på vad jag bör komplettera med för klipp.

Nu ska jag chatta vidare med Joel. Vi har en toktrevlig konversation som jag bara måste grotta ner mig i ytterligare.

Notis: Undra hur många som läser detta egentligen? Det kanske bara är Denice och Gud som läser det jag skriver :( Det vore förödande.

---
23:01
Och där gick Joel och la sig... Misär. Hela min tillvaro är spegelvänd. Jag har fallit genom falluckan i Riddare Katos borg. Blivit trippad i ett friläge på offensiv blå. Fått en pajsmet i ansiktet. Nu är deprissionen nära. Snälla, Joel, stanna! Jag ber.

---
23:03
Min kväll är räddad. Han återvände.
Måste bara länka lite videos nu när jag är lycklig.







Farväl, blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser. Skriv oftare. *Ber*

Anonym sa...

Lätt värt att skriva för bara mig och Gud ju :D (och alexander borg)